.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یارگیری از اصلاح طلبان به روش یک سیاست مدار کهنه کار ....
پیش بینی غرضی از رئیس جمهور 20 دیگر ایران !
شمال نیوز : به اين دليل است كه ميگويم هاشمي تغيير نكرده است. اين است كه ميگويم آقاي هاشمي كشور را مال خود ميداند. او به تئوري و فكر ديگران كاري ندارد و روش خود را دنبال ميكند.....

شمال نیوز : محمد غرضی در بخشی از گفت‌وگوی خود با روزنامه اصلاح طلب شرق، در دفاعی سرسختانه از هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسید «اخيرا و پس از سخنان 12 بهمن آقاي هاشمي، گفتوگوي تندي با يكي از خبرگزاريها داشتيد كه در آن گفته بوديد آقاي هاشمي كشور را ملك خود ميداند. چرا چنين واكنشي نشان داديد؟ » توضیح داد: «آن خبرگزاري صحبتهاي من را تقطيع كرد. آن خبرگزاري ميخواست رأي من را بين اصلاح طلبان از بين ببرد كه البته تا حدي هم موفق شده اند.

من گفته بودم آقاي هاشمي كشور را مال خود ميداند، آنان تغيير دادند و نوشتند ملك خود. آنها گفتند هاشمي تغيير كرده، من گفتم تغييري نكرده است. آنها گفتند كشور را مال خود ميداند يعني چه؟ من گفتم اين كلمه هم بار مثبت دارد و هم بار منفي. البته بار مثبتش بيشتر است. من معتقدم آقاي هاشمي در تمام مقاطع سياسي كشور نفر اول بوده است.

اولين جريان بعد از 15 خرداد، اعدام منصور بود كه آقاي هاشمي در آن حضور جدي دارد. بعد ماجراي مجاهدين است كه باز هم هاشمي بود. بعدها در زندان در كنار بزرگاني چون طالقاني و بهشتي و منتظري همچنان قوي و تأثيرگذار بود. انقلاب ميشود، مؤثر است. حزبسازي آغاز ميشود، هاشمي نفر اول جريانات سياسي است. جرياناتي عليه احزاب ايجاد ميشود، باز هم هاشمي هست. در جنگ نفر اول است. به وقت صلح، هاشمي نفر اول است. انتخابات سال 76 به آن روش ناطق را كنار ميگذارد و پشت آقاي خاتمي ميايستد. اصلاحطلبان به او هجمه ميكنند، باز هم هاشمي نفر اول است. سال 84 شكست ميخورد، باز هم نفر اول است. سال 92 رد صلاحيت ميشود اما باز هم نفر اول است. باز بر سر خبرگان همين الان هاشمي نفر اول است.

به اين دليل است كه ميگويم هاشمي تغيير نكرده است. اين است كه ميگويم آقاي هاشمي كشور را مال خود ميداند. او به تئوري و فكر ديگران كاري ندارد و روش خود را دنبال ميكند. چنين آدمي بسيار توانمند و قدرتمند است. هاشمي 50 سال است نفر اول است. عدهاي ميخواهند هاشمي بشود خواجه نصير اما او خواجه نظامالملك شد. هاشمي فيزيكي عمل ميكند. هاشمي در خبرگان بيشترين رأي را خواهد آورد و در آن مجلس نفوذ خواهد داشت. بدون اينكه بر صندلي رياست بنشيند، رياست خواهد كرد چون رأي نفر اول با نفر دوم تفاوت فاحشي خواهد داشت. چه كسي در اين كشور بدون هزينهكردن چنين تواني دارد؟ فقط هاشمي. آقاي هاشمي تحولات را رصد ميكند و بدون اينكه خودش حادثهساز باشد، در رأس تحولات مينشيند. قطعا براي خودش آيندههايي را هم متصور است. »
 
غرضی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه «به نظر ميرسد سن آقاي هاشمي اجازه نميدهد به آينده طولاني فكر كند؟ » گفت: «20 سال ديگر محسن هاشمي در اين كشور رئيس جمهور است. آقاي هاشمي هم گذشته، هم حال و هم آيندهاش برنامه و حساب وكتاب دارد. شما روز هفت اسفند خواهيد ديد كه درواقع چه كساني رد صلاحيت شدند.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 بهمن 1394
وقتی شما اینده نگر هستین پس برای خودتان چرا اینده نگری نکردین اقای غرضی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 بهمن 1394
اونم با 250 هزار راي در سراسر كشور سال 92 اون سال بعضي از كانديدهاي شوراي شهر در تهران از ايشون بيشتر راي آوردند مثل آقاي مختاباد
تقی 28 بهمن 1394
نان به نرخ روز خوردن - انجاست که سیاست پدر و مادر نمشناسد ...

یا ابا صالح خدا کند که بیایی این آخرالزمانی چه بر سر می آید ...
محمد 27 بهمن 1394
درود بر غرضی انقلابی، که شجاعانه و بدونه ملاحظه حرف حق را عیان میزنی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.